Aktualizované: 19.11.2021, 11:30
Od 22.11.2021 budú prevádzky našej spoločnosti v Žiline a v Topoľčanoch fungovať v režime "OP", s maximálnym počtom ľudí na predajni 15.
Prosíme všetkých zákazníkov o pochopenie a rešpektovanie vládnych nariadení a vyhlášky č. 259 ÚVZ.
Veríme, že preukázaním sa dokladom o zaočkovaní, resp. prekonaní COVIDu, umožníte našim zamestnancom bezkonfliktný výkon svojej práce, bez zbytočných stresov.
Aktualizované: 4.1.2021, 17:00
Od 7.1.2021 budú prevádzky firmy pre verejnosť zatvorené. Príjem e-mailových objednávok bude spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.
Osobný odber tovaru pre registrovaných zákazníkov, bude možný v našich skladoch, len po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 15,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, dezinfekcia, odstup, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)
Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:
Žilina: 0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu
Topoľčany: 0905 560 368 - vedúca skladu
Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.
Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach: 0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.
Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Služobné cesty a osobné návštevy budú až do odvolania len v obmedzenom rozsahu na základe vopred dohodutého termínu, prioritne za účelom riešenia prípadných technických otázok, reklamácii a pod.
Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.
Aktualizované: 20.12.2020, 17:00
V dňoch 21.12. až 23.12.2020 platia obmedzenia ako v 44. týždni (viď nižšie).
Počas vianočných sviatkov bude naša firma zatvorená od 23.12. - 12:00 hod. do 6.1.2021.
O prípadných zmenách a obmedzeniach v súvislosti s Covid 19 budeme informovať na základe vývoja pandemickej situácie.
Aktualizované: 24.10.2020, 12:00
V 44. týždni (26.10. - 1.11.2020) budú prevádzky firmy pre verejnosť zatvorené. Príjem e-mailových objednávok bude spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.
Osobný odber tovaru pre registrovaných zákazníkov, bude možný v našich skladoch, len po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 15,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, dezinfekcia, odstup, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)
Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:
Žilina: 0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu
Topoľčany: 0905 560 368 - vedúca skladu
Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.
Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach: 0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.
Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Do odvolania bez cestovania a osobných návštev.
Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.
Aktualizované: 22.4.2020, 10:00
Naša predajňa v Žiline a sklad v Topoľčanoch budú opäť otvorené od pondelka 27.4.2020 od 7,30 do 15,30 pre zákazníkov. Predaj bude možný pri dodržiavaní všetkých nariadení hlavného hygienika, týkajúcich sa prevencie pred šírením koronavírusu (rúško, dezinfekcia rúk, limitovaný počet zákazníkov na prevádzke, dodržiavanie rozostupov). Čas od 9,00 - 11,00 je vyhradený pre nákup seniorov vo veku 65+.
Pre zníženie finančných rizík sme zároveň zaviedli opatrenie, že zákazníkovi, ktorý je v omeškaní viac ako 14 dní, nebude možné potvrdiť jeho objednávku a ani objednať tovar u nášho dodávateľa.
Aktualizované: 23.3.2020, 18:00
Vzhľadom na zabezpečenie základných prevádzkových funkcií našej spoločnosti, musíme s okamžitou platnosťou zastaviť výdaj tovaru pre zákazníkov, ktorí sú v akomkoľvek omeškaní s úhradou záväzkov voči našej spoločnosti. Obdobný postup uplatňujú voči nám aj naši dlhoroční dodávatelia, bez ohľadu na to, o aký tovar, pre ktorého zákazníka sa jedná.
Kým v minulosti sme vedeli v odôvodnených prípadoch často vyjsť svojim odberateľom v ústrety s predĺžením splatnosti našich faktúr, či čiastočným preúverovaním ich projektov, v aktuálnej situácii sú naše možnosti v tomto smere nulové.
Aktualizované: 20.3.2020, 11:00
V 13. týždni (23.-27.3.2020) bude firma zatvorená. Príjem e-mailových objednávok bude však spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.
Počnúc 14. týždňom (od 30.3.2020 do odvolania) bude režim fungovania nasledovný:
- naďalej bude zatvorená predajňa v Žiline, aj sklad v Topoľčanoch pre verejnosť. Osobný odber registrovaných zákazníkov, bude možný po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 12,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)
Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:
Žilina: 0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu
Topoľčany: 0905 560 358 – vedúca skladu
Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.
Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach: 0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.
Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Do odvolania bez cestovania a osobných návštev.
Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.
______________________________________________________________________
13.3.2020, 10,00 hod.
Oznamujeme všetkým zákazníkom, že na základe aktuálnej situácie, sme sa rozhodli prijať niektoré opatrenia na zníženie rizika šírenia nákazy a ochranu zdravia našich zákazníkov, zamestnancov a ich rodinných príslušníkov.
Opatrenia reagujú na aktuálny stav k 13.3.2020 a predpokladáme ich priebežnú aktualizáciu.
- Od pondelka 16.3.2020 a počas celého 12. týždňa platí obmedzená prevádzka pre všetky naše prevádzky a zamestnancov:
- bude zatvorená predajňa v Žiline, ako aj sklad v Topoľčanoch
- chod jednotlivých oddelení a kolegov bude zabezpečený prácou z domu (home office). V čase od 8,00 – 16,00 budú zastihnuteľní na služobných mobilných telefónoch. Zároveň bude v tomto čase priebežne vybavovaná elektronická komunikácia na všetkých firemných e-mailoch.
- Dodávky a expedícia tovaru budú realizované len v najnutnejších prípadoch a po dohode so zákazníkmi našimi vlastnými kapacitami, alebo externými prepravcami. Taktiež je možné v 12. týždni dohodnúť vlastný odber tovaru v našich skladoch.
- Obchodní zástupcovia majú pozastavené služobné cesty a návštevy zákazníkov do odvolania.
- Oddelenie zákazníckeho servisu bude priebežne spracovávať došlé objednávky a zákazky potvrdzovať v štandardných dodacích lehotách. Je však potrebné počítať s prípadným meškaním, pokiaľ sa akokoľvek zmení situácia u našich dodávateľov, alebo režime pohybu tovaru v rámci EÚ. O aktuálnom stave plnenia objednávok podá informácie oddelenie zákazníckeho servisu.
- Počas 13. týždňa sme sa rozhodli nariadiť celotýždennú firemnú dovolenku. V ojedinelých prípadoch je možné dohodnúť výdaj tovaru zo skladových zásob s vedúcim skladu, resp. pobočky.
V tomto týždni nebude realizovaný žiaden návoz tovaru od našich dodávateľov.
Verím, že pochopíte nutnosť zavedenia týchto opatrení a spoločne prispejeme k zodpovednému správaniu sa nás všetkých. Žiaden „dobrý biznis“ nestojí za to, aby sme sa zahrávali so svojim zdravím, zdravím našich blízkych a okolia.
Informáciu budeme aktualizovať podľa vývoja situácie a zverejňovať na našej WEB stránke.
Ing. Peter Ganoczy
konateľ spoločnosti